SZOLGÁLTATÁSOKHOZ:

A DELFIN Rendszerház  Kft. az ország egész területén vállalja, hogy az

irodatechnikai berendezések meghibásodása esetén 24 órán belül ügyfelünk telephelyén megkezdi a hiba elhárítását.

Szerviz szolgáltatásba bevont termékek körei:

RICOH  termékek teljes palettája(nyomtatók, multifunkciós eszközök,faxok, )

Pitney Bowes postai eszközök (borítékoló és hajtogató -gépek, bérmentesítő gépek, levélbélyegző gépek, addressright , borítékcímző printerek)

Szerviz szolgáltatások típusai lehetnek:

Eseti kiszállítás:

A DELFIN Rendszerház  Kft. az ország egész területén ,

rövid határidővel vállalja irodatechnikai (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) berendezések kellék anyagainak, kiegészítőinek szállítását.Eredeti festékek, és minőségi után gyártott kellékanyag szállítás rövid határidővel.

Szerződéses szolgáltatásaink típusai:

A/ Átalánydíjas Karbantartási Szerződés

Szolgáltatás rövid  leírása: havi átalánydíj ellenében a DELFIN Rendszerház Kft. garancia időn belül, illetve azon túl elvégzi a gyártó által az adott berendezésre vonatkozóan meghatározott terhelési nyomatonkénti karbantartását, gépek tisztítását.

B/ Javítási Szerződés

Szolgáltatás lényege: A javítási szolgáltatás  tartalmaz az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalány díjon felül csak a felhasznált alkatrészek, és kellékanyagok árát kell külön megtéríteniük.

C/ Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)

Szolgáltatás lényege: E szerződés keretében a DELFIN Rendszerház  Kft. garanciális időn belül, illetve azon túl, a lemásolt/nyomtatott/beolvasott példányszámok alapján kiszámlázott díjért - a papír, tűzőkapocs, illetve a villamos energia kivételével - minden a másológép üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatást biztosít: Biztosítja, és kiszállítja a kellékanyagokat, elvégzi a karbantartásokat, kicseréli a gyár által előírt terhelési ciklusszámok elérésekor a szükséges kopó alkatrészeket, meghibásodás esetén elhárítja a hibát, és ha szükséges kicseréli a meghibásodott alkatrészt, ha a másológép a helyszínen azonnal nem javítható, cseregépet biztosít a javítás idejére.

A TÜSZ  szerződés főbb előnyei:

A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincs előre nem látható kiadás.

A rendszeres karbantartásoknak, javításoknak köszönhetően, a berendezések kényszerű állása  csökken, és élettartamuk meghosszabbodik.

A partner mindig ugyanazon, magas színvonalú szolgáltatást kapja, így kiküszöbölhetők a különböző szolgáltatók által nyújtott, a változó szolgáltatási minőségekből adódó egyéb veszteség faktorok .

Megállapodás jöhet létre az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő megjelenési időről, valamint arról, hogy szükség esetén a DELFIN Rendszerház Kft. munka idején kívül eső időben kell a javítást elvégezni. Ezeket az extra szolgáltatásokat a DELFIN Rendszerház  Kft. felár ellenében vállalja. A szerződéssel rendelkező ügyfeleink gépeit  új gép  vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.

Finanszírozási szolgáltatásaink:

-        tartós bérlet, rövid és hosszútávú futam időkkel.

-        tartós bérlet felújított eszközökre is.

 

 

SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL KÉRJEN BŐVEBB INFORMÁCIÓT:

helpdesk@delfinrendszerhaz.hu

vagy az alkábbi telefonszámokon: +361-46 47-480