SZOLGÁLTATÁSOKHOZ:
A DELFIN Rendszerház Kft. az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések meghibásodása esetén 24 órán belül ügyfelünk telephelyén megkezdi a hiba elhárítását.
Szerviz szolgáltatásba bevont termékek körei:
RICOH termékek teljes palettája(nyomtatók, multifunkciós eszközök,faxok, )
Pitney Bowes postai eszközök (borítékoló és hajtogató -gépek, bérmentesítő gépek, levélbélyegző gépek, addressright , borítékcímző printerek)
Szerviz szolgáltatások típusai lehetnek:
Eseti kiszállítás:
A DELFIN Rendszerház Kft. az ország egész területén , rövid határidővel vállalja irodatechnikai (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) berendezések kellék anyagainak, kiegészítőinek szállítását.Eredeti festékek, és minőségi után gyártott kellékanyag szállítás rövid határidővel.
Szerződéses szolgáltatásaink típusai:
A/ Átalánydíjas Karbantartási Szerződés
Szolgáltatás rövid leírása: havi átalánydíj ellenében a DELFIN Rendszerház Kft. garancia időn belül, illetve azon túl elvégzi a gyártó által az adott berendezésre vonatkozóan meghatározott terhelési nyomatonkénti karbantartását, gépek tisztítását.
B/ Javítási Szerződés
Szolgáltatás lényege: A javítási szolgáltatás tartalmaz az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalány díjon felül csak a felhasznált alkatrészek, és kellékanyagok árát kell külön megtéríteniük.
C/ Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)
Szolgáltatás lényege: E szerződés keretében a DELFIN Rendszerház Kft. garanciális időn belül, illetve azon túl, a lemásolt/nyomtatott/beolvasott példányszámok alapján kiszámlázott díjért – a papír, tűzőkapocs, illetve a villamos energia kivételével – minden a másológép üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatást biztosít: Biztosítja, és kiszállítja a kellékanyagokat, elvégzi a karbantartásokat, kicseréli a gyár által előírt terhelési ciklusszámok elérésekor a szükséges kopó alkatrészeket, meghibásodás esetén elhárítja a hibát, és ha szükséges kicseréli a meghibásodott alkatrészt, ha a másológép a helyszínen azonnal nem javítható, cseregépet biztosít a javítás idejére.
A TÜSZ szerződés főbb előnyei:
A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincs előre nem látható kiadás.
A rendszeres karbantartásoknak, javításoknak köszönhetően, a berendezések kényszerű állása csökken, és élettartamuk meghosszabbodik.
A partner mindig ugyanazon, magas színvonalú szolgáltatást kapja, így kiküszöbölhetők a különböző szolgáltatók által nyújtott, a változó szolgáltatási minőségekből adódó egyéb veszteség faktorok .
Megállapodás jöhet létre az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő megjelenési időről, valamint arról, hogy szükség esetén a DELFIN Rendszerház Kft. munka idején kívül eső időben kell a javítást elvégezni. Ezeket az extra szolgáltatásokat a DELFIN Rendszerház Kft. felár ellenében vállalja. A szerződéssel rendelkező ügyfeleink gépeit új gép vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.
Finanszírozási szolgáltatásaink:
– tartós bérlet, rövid és hosszútávú futam időkkel.
– tartós bérlet felújított eszközökre is.
SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL KÉRJEN BŐVEBB INFORMÁCIÓT:
vagy az alkábbi telefonszámokon: +361-46 47-480